2014. augusztus 17., vasárnap

1.fejezet Első nap a Sweet Amorisban

-Ajj, de nem szeretem a reggelt!- mondom hangosan, mert keltett az ébresztőóra.Ki akartam nyomni, véletlenül levertem a szekrényemről és amilyen peches is vagyok, el is tört...szuper vennem kell majd egy újat,pfff.. nah mind 1,inkább készülődök.Felpattantam az ágyról és a szekrényemből felkaptam magamra egy sötétkék rövid ujjú  felsőt amin az volt írva, hogy "otaku"(jelentése: egy japán kifejezés, mellyel a bizonyos dolgokért legfőképpen a mangákért és az animékért túlzott mértékben rajongó embereket illetik.) Mivel én egy otaku volnék.Nah szóval, a póló mellé felvettem egy fekete csőnadrágot és egy pár fekete gyöngy fülbevalót...(jut eszembe, imádom a fülbevalókat!)Miután kész lettem az öltözködéssel bementem a fürdőszobába és megmostam az arcomat,megfésülködtem, megmostam a fogamat és egy kicsit ki sminkeltem magam, hogy ne nézzek ki úgy mint egy zombi.
Utána lementem a lépcsőn és csináltam magamnak reggelit,(egy kis rántottát) majd mikor végeztem gyors elmostam a tányért, felkaptam a táskámat és már indultam is az iskola felé.

Az úton azon gondolkoztam, hogy vajon, hogy köszöntsem a többieket, vagy egyáltalán szóba fognak állni velem?Annyira belemerültem a gondolkodásomba, hogy majdnem nekem ment egy kocsi.
Megérkeztem az iskolába (épségben) és a folyosón álltam vagy 2 percig értetlenül nézve a többieket akik csak engem bámultak, de ezután egy hangra lettem figyelmes aki oda jön hozzám.
-Elnézést, maga az új diák Amanda Hiller?-mondta egy szőke hajú aranysárga szemű fiú aki elég kedvesnek tűnik, úgyhogy nem izgulok.
-Igen.-Mondtam egyszerűen.
-Értem, gyere velem-mondta, majd követtem és a Dök-ös terembe vitt be...azt hiszem, mert a táblán az volt kiírva.Azután nyomott a kezembe egy lapot.
-Ez mi?-kérdeztem értetlenül.
-A jelentkezési lapod-mondta egy kis mosollyal az arcán,aztán mondta, hogy dolga akadt és ezért el kell mennie, el is ment volna de visszafordult.
-Amúgy Nataniel vagyok a Dös elnök.-mondta, majd aztán elment.
Néhány perc múlva kész lettem a lapkitöltéssel, letettem az asztalra és mentem volna az osztályom, de.... hol is van az osztályom?Nah mind 1 addig itt várok míg Nataniel vissza nem jön megmutatni a termet.
Vártam,vártam és vártam de senki sehol, ebből elég, kiakartam neki az ajtón de valaki előttem kinyitotta, de nem Nataniel volt, hanem egy barna hajú nagy kék szemű lány volt.
-Segíthetek?-kérdezte a lány,  de én csak annyit tudtam mondani rá, hogy -Ööö...-
-Áh, biztos te vagy az új diák, szia Melody vagyok-mondta mosolyogva.
-Én pedig Amanda Hiller.-mutatkoztam be neki és mosolyogtam rá.
-Gyere, megmutatom az osztályodat-mondta majd elindultunk, mintha tudta volna, hogy mire gondolok és, hogy miért is várok itt...nah mind 1.
-Itt van az osztályod.-mondta, majd elköszönt tőlem egy barátságos mosollyal az arcán és elment.
Itt a terem, de... nem merem kinyitni az ajtót.-Csak nyugalom,nyugi...-mondtam magamban, majd rátettem a kezemet a kilincsre és beléptem az ajtón.Nagy megkönnyebbülésemre nem is vettek észre, mivel az egész osztály nagyon zajos volt.Én meg a leghátsó padba ültem be, mert ott senki sem ült úgy láttam, de nagy pechemre véletlenül hátraestem a székkel,(de nem tudom, hogy hogyan) ez is csak velem történhet meg.Az osztály a nagy zaj hallatára( mert bevágtam a fejem a falba) rámfigyelt egy "kiez?" tekintettel.Én pedig egyre vörösödő arccal ott ültem a földön simogatva a fejemet, mert fájt az esés.A kínos csöndet a tanár törte meg.
-Gyerekek, üljetek le a helyetekre.-mondta, majd azután gyorsan felálltam, leporoltam magam és kiálltam a tanári asztal mellé.
-Ő itt az új osztálytársatok Amanda Hiller, mesélj magadról.-mondta a tanár úr én pedig belekezdtem.
-Sziasztok a nevem mint hallottátok Amanda Hiller... szóval, az apám és az anyám külföldön vannak mivel üzleti úton vannak, ezért egyedül élek.-fejeztem be a mondatot, de még mindenki csak csendben ült és figyelt engem.
-Rendben, foglalj helyet.-adta ki a parancsot a tanár, majd leültem hátra ugyanoda mint az előbb is, de csak most vettem észre, hogy ül mellettem valaki, de nem látom az arcát, mert a pad alatt játszik a PSP-vel, szóval inkább nem is zavartam tovább...inkább a tanárra koncentráltam.Miután kicsengettek oda jött hozzám 4 csaj.
-Szia, a nevem Iris, örülök a találkozásnak-köszöntött egy vörös fonott hajú kék szemű lány.
-Had mutassam be neked Violát, Kimet és Rosalyát.-Viola egy lila hajú szürke szemű lány volt, de úgy ítéltem meg, hogy kicsit félénk is.Kim egy fekete hajú zöld szemű barna bőrű vagány csajnak ítéltem meg külseje miatt.Rosalya egy fehér hosszú hajú sárga szemű lány volt, aki nagyon életvidámnak tűnt.
-Sziasztok.-köszöntöttem őket a legkedvesebb mosolyommal.
-Suli után jössz ki velünk a parkba?-kérdezte Rosalya amire én igent mondtam, azután elkezdtem beszélgetni a lányokkal, de ennek a kis bájcsevejnek a csengő vetett véget.
Elköszöntem a lányoktól és visszaültem a helyemre.Látom, hogy az a srác még mindig játszik mellettem.Kíváncsi vagyok a nevére, de nem tudom, hogy miért...csak úgy...
-Szia!-köszöntöttem őt életvidáman amire ő nem reagált semmit csak tovább nyomkodta a PSP-t.
Kikaptam a kezéből a játékot és felemeltem a levegőbe, hogy ne érje el.
-Azt mondtam az előbb, hogy szia.-mondtam kis vigyorral az arcomon, de ő erre nem válaszolt csak a kezét nyújtotta a játékért.
-Addig nem kapod vissza amíg nem köszönsz vissza.-
-Szia.-mondta gyorsan majd kikapta a kezemből a játékát.Tovább akart volna játszani de én nem engedtem MUHAHAHAAA!!!
-Hogy hívnak?-kérdeztem mire ő végre letette a játékot és a szemembe nézett.Szép kék szeme van és holló fekete haja.
-Armin-mondta egyszerűen.
-Én Amanda.-
-Jó, most már játszhatok.-kérdezte sejtelmes mosollyal az arcán, amire én csak bólintottam és ő elkezdett tovább játszani.
-Mit játszol?-közelebb hajoltam hozzá, hogy jobban lássam milyen játékot játszik.
-Óh, ezt ismerem.-mondtam rá mosolyogva.
Tényleg?-Nézett rám kérdőn mintha nem hinné el.
-Aha, ez a kedvenc játékom.-vigyorodtam el.
-Nekem is.-mondta széles mosollyal az arcán.
-De az  Angry Birds se rossz játék.-mondta rá.
-Szerintem se.-mondta, majd eltette a PSP-t, hogy tovább beszélgessünk.
-Nem is tudtam, hogy vannak olyan lányok akik annyira szeretnek játszani mint én.-mondta egy nagy vigyorral az arcán amire én is elvigyorogtam.
-Itt az élő bizonyíték.-mutattam magamra mosolyogva.
Kérdezte, hogy játszok e a world of warcrafttal, amire én csak bólogattam és azzal dicsekedtem, hogy az én karim 83-as szintű, amire ő csak elképedve nézett rám.
-Had hajoljak le a királynő előtt.-mondta elvigyorodva én meg annyit mondtam, hogy csak tessék, és erre ő tényleg lehajolt.
Arminnal még sokáig beszélgettünk de ennek a bájcsevejnek is a csengő vetett végett..ÁTKOZOTT CSENGŐ!!!!szitkozódtam magamban, majd egy sóhaj után visszaültem a helyemre. Mire bejött a tanár akkor mindenki gyorsan visszaült a helyére és mindenki (majd nem mindenki) csendben ült a helyén.
Armin nyújtott oda nekem egy papírdarabot rajta egy üzenettel.

Mi a kari neved?

Erre csak elmosolyogtam és leírtam neki.

Mi a kari neved? 

Amd02 

és neked?

Átadtam neki a papírdarabot.Visszanyújtotta nekem én pedig elolvastam.


Mi a kari neved? 

Amd02 

és neked?

Arm02 majdnem ugyanaz a kari nevünk.... XD

Írtam alá egy tényleget és vissza is adtam neki alapot...azután figyeltük a tanárt, hogy mit dumál az osztálynak, aztán az idő gyorsan elrepült és végre kicsengettek, vagyis végre hazamehetünk.Arminnal a folyosón beszélgettem, de eszembe jutottak a lányok!
-Bocs Armin mennem kell, mert van egy találkozóm a lányokkal.-azzal egy "tényleg bocs" mosollyal néztem rá, erre ő bólintott egyet és elment.Épp megakartam keresni a lányokat, de a nagy sietségben nekiütköztem valakibe.
-Bocsánat.-felnéztem az illetőre akibe ütköztem, egy szőke hajú zöld szemű fiú volt.A srác csak nézett engem... de nem pontosan engem hanem a mellemet meg a combomat.Utána lassacskán felnézett a szememre és csak annyit mondott, hogy semmi gond, majd vigyorral az arcán távozott.
Gondolom magamban, hogy micsoda egy perverz alak...fúúú!
De nem is foglalkozom vele,  inkább keresem a lányokat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése