2015. május 31., vasárnap

Sziasztok!

Sziasztok... nos, ez sajna nem egy új fejezet lesz, hanem egy bejelentés.
Még pedig az, hogy kaptam három díjat, és ezt szeretném megköszönni :) ^^



Liebster Blog Award
Jelentése: A legjobb blog
Ezt a díjat bloggerek adják bloggereknek.

Szabályok:
Írd le, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küld tovább 10 embernek!
Köszönöm a díjat:Lulu Baba-Szőke vagyok, szőkének is látszok
                            Melissza Szommer-Night Changes
                            Nagy Noémi-A fekete gyémánt
                            Rias Dragneel-A démoni sors

10 dolog magamról: 
1.Imádok animézni!
2.Szeretem a brokkolit. (bármilyen hülyén hangzik, de igaz xd)
3.Nem szeretem, ha dirigálnak.
4.Szeretek olvasni.
5.Viszonylag jó tanuló vagyok (bár nem szín 5-ös mindegyikből, de igyekszem, hogy az legyek xd)
6.Szeretnék Japánba költözni.
7.Elszeretnék menni Franciaországba megnézni a Mosa Lisát. *.*
8.Mindenhova biciklivel járok. (utálok gyalog menni valahova)
9.Van egy nővérem és egy bátyám.
10.Mindig hülyéskedem a barátokkal.

Lulu kérdései:

1. Mi volt életed legboldogabb pillanata?
Mikor megkaptam életem legelső érintőképernyős telefonját *.* xD
2. Ki az, akiért bármit megtennél?

Az édesanyám.
3. Hova költöznél legszívesebben?

Japánba.*o*
4. Van olyan dolog, amit szenvedélyesen gyűjtesz?

Igen,  gémkapcsokat. xDD
5. Mi a kedvenc filmed?

Chihiro szellemországban. (ez inkább olyan animációs film, de nagyon szeretem :D)
6. Mióta írsz?

Augusztus óta, vagyis nyár óta. xd
7. Honnan gyűjtöd a blogodhoz az ötleteket?
Van egy kedves barátnőm, akinek mindig elmondom, hogy mit gondoltam ki a következő fejezethez, és ő pedig elmondja, hogy mit helyeselne és, hogy mit nem, én pedig azzal kiegészítem fejben. xd
8. Mi a véleményed a világ végéről?

Az a véleményem, hogy nem is csodálkoznék, ha vége lenne, mivel a földet már rég bemocskolták, szóval az lenne a véleményem, hogy pánikba esnék igaz, de legalább tudnám, hogy ez mind az emberek hibája... vagyis a miénk.
9. Hogyan írnád le a személyiségedet egy szóval?

Bohó. :)
10. Ki/kik a kedvenc énekesed/bandád?

Hát... nekem nem szokott olyanom lenni, ezért erre nincs konkrét válaszom. xd 

Melissza kérdései:
 

1. Melyik a kedvenc sorozatod?
Nekem nincs kedvenc sorozatom, csak animézek. xd

2. Milyen fajta zenéket szeretsz hallgatni?
Olyan... anime fajtákat.

3. Tornacipő vagy magas sarkú?
 Is-is.

4. Ha nyernél a lottón egy utazást Japánba, melyik helyeket néznéd meg legszívesebben?
Hokkaido, Kyushu, Tokyo, Shikoku, Honshu... meg a jukata és kimonó üzleteket, és a manga-anime áruházakat. xD

5. Melyik a legjobb tulajdonságod?
 Az, hogy nem adom fel.

6. Melyek a kedvenc blogjaid?
A fekete gyémánt, A vörös vagyok, de mintha szőke lennék, a szőke vagyok, szőkének is látszok, az eltévedt angyal, a pixelrózsa, az élemet játékai és legvégül a vörös minden árnyalata.

7. Melyik a top 3 kedvenc animéd - ha van?
Van bizony :D Kamisama hajimemashita, Kaichou wa maid-sama, és a Attack on titan (Van még egy csomó, csak nekem ezek tetszenek a legjobban... ja meg a Kuroko no basuke is!)

8. Ki a legnagyobb példaképed?
A szüleim... meg George Clooney xD

9. Melyik az a 3 hely, amit te is szeretsz és a barátnőid is?
Japánt *.* a DM-t xd és a standot.

10. Kávé vagy tea?
Természetesen Tea :)

Noémi kérdései:

1. Hány éves vagy?
14

2. Mennyire teszi ki az írás az életedet? 
Hát... nem nagyon teszi ki, de azért szoktam az egyik barátnőmmel arról fecsegni. xd

3. Van célod az írással, vagy csak hobbi?
Csak hobbi, régen író szerettem volna lenni, de ahhoz nagyon lusta vagyok. xD

4. Világjáró vagy, vagy inkább otthon ülsz?
Otthon ülök, de világjáró akarok lenni.

5. Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
Kedvenc színészem George Clooney xd, de a legnagyobb Adam Sandler. :D

6. Milyen blogokat olvasol?
Uh... már egyszer leírtam, de ide is leírom xD 
A fekete gyémánt, A vörös vagyok, de mintha szőke lennék, a szőke vagyok, szőkének is látszok, az eltévedt angyal, a pixelrózsa, az élemet játékai és legvégül a vörös minden árnyalata.

7. Van olyan ember akiért képes lennél meghalni? (ez elég fura volt)
Tényleg elég fura kérdés, de igaz van... az anyukámért.

8. Mi idegesít fel legjobban?
Ha csuszpitolják a papírt (hülyeség, de engem ez idegesít... meg ha pofáznak.)

9. Van házi állatod? (Milyen?)
Igen, egy kutya.

Rias kérdései:

1. Nézel animét? Ha igen, melyik a kedvenced?
Igen, nézek animét... fuh nagyon sok jó animét néztem már ezért nem tudok rá válaszolni. xD
2. Milyen zenei műfaj a kedvenced?
Hát... arról fogalmam sincs xD nekem mindegy, hogy milyen számokat hallgatok meg csak hallgatható legyen. :D
3. Szeretsz olvasni? Ha igen mi a kedvenc könyved?
Igen, szeretek olvasni, és a mostani kedvenc könyvem a "NEM VAGYOK SOROZATGYILKOS!" Ne nézzetek őrültnek, de nekem nagyon tetszik ez a könyv. xD
4. Egy szakadék szélén állsz. Mind két kezeddel egy srácot tartasz, akiket csak a te kezed tart. Az egyik téged szeret, de te nem szereted őt. A másikat te szereted, de ő nem téged. Melyiket engednéd el?
Uh... hát ha elengedném azt aki engem szeret, de én nem szeretem, akkor megszerettetném magam azzal aki engem nem szeret, vagy elengedném azt aki nem szeret, és beleszerethetnék abba aki szeret... zavaros de én értem, hogy mit beszélek xDDD én azt engedném el, aki nem szeret, mivel utána találhat magának egy másik csajt vagy mi, é inkább olyan mellett maradok aki szeret és megpróbálom viszont szeretni.
5. Szoktál rajzolni?
Igen, és nagyon szeretek :)
6. Gyűjtesz valamit? (én a sörös, energia italos és üdítős dobozokat gyűjtöm)
A gémkapcsokat xD 
7. Mi a hobbid?
Animézés, sportolás, alvás...
8. Hol élnél szívesen?
Japán! *o*
9. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban?
Hm.... mivel orvos akarok lenni, így a betegekkel fogok foglalkozni. xdd
10. Mi vett rá az írásra?
Az vett rá az írásra, hogy sose találtam egy Arminos blogot, ezért elhatároztam, hogy én is írni fogok egy blogot, mivel Armin az egyik kedvenc karakterem, ezért nem akartam, hogy csak mindig Castieles, Natanieles meg Lysanderes blogok legyenek... de, amúgy ezt leírtam már a blog elején, hogy "miért is írom ezt a blogot" címmel.

Az én kérdéseim:

1.Szereted az állatokat?
2.Ha egy lakatlan szigeten lennél, mit tennél? Esetleg mit vinnél magaddal?
3.Van olyan ismerősöd/barátod, akiért bármit megtennél?
4.Kedvenc étel?
5.Milyen a stílusod?
6.Szoktál hordani fülbevalót?
7.Miért írsz?
8.Rajtad kívül tudja valaki, hogy te írsz egy blogot?
9.Kedvenc tantárgyad?
10.Hotdog vagy Hamburger?

Jelöltjeim:
1.Lucy Berger-Aname love story.
2. Dorina Sitku-Vörös vagyok, de mintha szőke lennék.
3.Nagy Noémi-A fekete gyémánt.
4.Barabás Enikő Vampy-Red-rose-black-thorn.
5. Viktória Sütő-Egy húron pendülve.
6.Lulu Baba-Szöke vagyok, szőkének is látszok.
7.Vivien Németh-Impossible.
8.Reina Clair-Az életem Játékai.
9.Melissza Szommer-Night Changes
10. Dzsenifer Szommer-Primadonna girl.








4 megjegyzés:

  1. Kamisama Hajimemashita!! *w* nekem is az a kedvenc animém :3 Gratulálok a díjakhoz! Megérdemelted őket! *3* :3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy ezt írod :) :D hm... Tomoe! <3 xD

    VálaszTörlés
  3. Szia! :) szeretnék neked átadni egy virtuális díjat :) a többi információt megtalálod az oldalamon ^^
    http://kecske-felho.blogspot.hu/p/d.html?m=1
    (Ismét én :D)

    VálaszTörlés
  4. Chihiro szellemországban *O* azt én is imádom! Meg van DvD-n xD.
    Az AttackOnTitan nekem is a kedvenceim közt van! Egyre jobban imádlak téged is meg a történetedet is!! ^^

    VálaszTörlés