2014. augusztus 18., hétfő

Hogy miért is írom ezt a blogot

Sziasztok,szóval azért írom ezt a blogot, mert egy csomó csj-s blogot olvasok és mindegyikben vagy Castiel vagy Lysander a hősnőnk (leendőbeli) pasija.... és már untam ezt, ezért kiírtam egy csj-s csoportba, hogy írjanak nekem Arminos blogokat, de.... nem írt senki semmit, biztos azért, mert nincsenek is olyan blogok, vagy csak nem olvasnak olyanokat.
Ezért kezdtem el írni, hogy ne csak Castiel meg Lysander blogok lehessenek.

Remélem egy a véleményünk az  üggyel kapcsán és további jó napot és jó olvasást.

3 megjegyzés:

  1. Nekem például Armin a kedvenc szereplőm csj-n mert 1.nagyon helyes 2.olyan mint én.Nagyon tetszik a blogod kérlek folytasd.eddig a tiéd lesz a 2.Arminos blog amit olvasok az 1.is nagyon jó volt de tiédre is tök kíváncsi vagyok ezért várom a folytatást :) üdv az egyik rajongód

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Rebeka Meixner, nagyon jól esett amit írtál, és nyugi lesz még folytatás sok! :D

    VálaszTörlés
  3. Uhh köszi hogy végre nem egy nyamvadt Castieles blogot kell olvasni ha csj-s blogot szeretnék olvasni! Köszi! 😘

    VálaszTörlés