2014. december 26., péntek

21.fejezet Mikulás buli

(Bocsi a késésért, csak nagy volt a hűhó a karácsony miatt meg minden... de már nem, úgyhogy meghoztam a kövi fejezetet. :D Jó olvasást. :) )

Felkeltem, és egyből az jutott az eszembe, hogy december 6.-a van... más szóval ma van a mikulás buli a suliban.
Ránéztem az órára, 10:24... még rengetem idő van még hátra.... hisz 15 órakor kezdődik.
Jaj... de még be kell szereznem egy mikulás ruhát.
Rosalya biztos tud szerezni nekem egyet.... szerencsére tudom, hogy hol lakik.
Felpattantam az ágyról, és egyből a fürdő irányába mentem.
Megmostam az arcom, fogat mostam, megfésülködtem, és egy kis szempillaspirál és készen is voltam.... bár át is kéne öltöznöm.
Bementem a szobába és egy fekete hosszú ujjú pólót vettem fel,mellé egy kék csőnadrágot.

Mikor már kész lettem, lementem a konyhába és készítettem magamnak reggelire egy melegszendvicset.
Mikor megettem, felvettem a kabátom és a cipőmet, majd a táskámat.
Becsuktam magam után az ajtót és már kint is voltam a kapun, majd elindultam.
-Hé, Amanda várj!-kiabál utánam egy ismerős hang.
Megfordultam és Taylort láttam meg, aki épp utánam fut.
-Szia, mi járatban?-kérdem tőle mikor már ideért.
-Semmi csak, épp hozzád indultam, és látom, hogy pont mész valahova.-mondja.
-Épp egy barátnőmhöz indulok, nem kísérsz el?-kérdem.
-De, mért is ne.-mondja, majd elindultunk.

-Amúgy, hogy hívják a barátnődet?-kérdi, már az út felénél.
-Rosalya.-mondom.-Kérni szeretnék tőle valamit.-teszem hozzá.
-És mit?-kérdi.
-Egy mikulás ruhát.-mondom mosolyogva.
-Minek az neked?-mosolyodik el.
-Lesz egy buli a sulinkban, más szóval egy mikulás buli, és oda mikulás ruhában lehet majd.-mondom.
-Értem.-mondja, majd megérkeztünk.

Bekopogtam, és már egyből nyitódott az ajtó.
Rosalya állt ott egy mikulás ruhában.
-Szia, úgy látom készülődsz.-mosolyodok el.
-Szia, aha.... amúgy ki a barátod?-kérdi Rosa.
-Taylor, ő Rosa.... Rosa, ő Taylor.-mutatom be egymásnak.
-Helló.-mondja Taylor.
-Szia.
-Amúgy azért jöttem, hogy nem e tudnál nekem kölcsönbe adni egy mikulás ruhát?-kérdem Rosatól.
-De, tudok adni.... gyertek beljebb.-mondja, majd bementünk.
Majd Rosa átvitt a szobájába.... hú, nagyon szép a szobája.
Kotorászni kezdett a szekrényében.
-Tessék... ez jó lesz?-mutatott elém egy lány mikulás jelmezt.
-Aha, köszönöm.
-Nincs mit.... amúgy a barátod nem szeretne eljönni a buliba?-kérdi tőlem, és Taylorre pillantott.
-Elvégre külsősök is jöhetnek...-teszi hozzá.
-Felőlem.... csak az a baj, hogy nincs mikulás ruhám.-húzza el a száját.
-Nyugi, nekem van..... sajna Leigh nem tud eljönni, mert a butikban kell maradni, és így odaadom az ő ruháját.-mondja barátnőm és kivett a szekrényéből egy fiú mikulás rucit.
-Köszönöm... majd visszaadom.-mosolyodik el Taylor.
-Reméltem is.-kuncog egyet Rosa.
-Nos.... csak ennyit akartam, további jó készülődést... majd találkozunk.-kimentem Taylorrel Rosa szobájából, de Rosa visszahúzott a szobájába.
-Hé, mi az?-kérdem tőle értetlenkedve.
-Mi az, hogy mi az! Ki ez a srác? Honnan ismered? Nagyon helyes.... várj csak.... Armin tud róla?-teszi fel a sok kérdéseket Rosa.
-Áj le.... ő csak egy régi gyerekkori barátom, és Arminnak miért kéne tudnia? Majd úgyis megtudja, majd a bulin.-mondom neki, majd kimentem a szobából egészen a bejáratig ahol Taylor már várt.
-Szia, majd találkozunk.-köszöntem el barátnőmtől, és már indultunk is haza (Taylor kíséretében.)

-Amúgy mikor kezdődik az a buli?-kérdi.
-15 órakor... amúgy mennyi az idő?-kérdem tőle, majd a karórájára pillantott.
-Dél lesz húsz perc múlva.-mondja.
-Oké.
-Amúgy mi lenne, ha átjönnél hozzám? Öm... vagyis meg szeretném mutatni, hogy hol lakom.-helyesbíti ki, és közben látom, hogy egy kis pír jelent meg az arcán.... biztos a hidegtől.
-Jó... már úgyis meg szerettem volna kérdezni.-majd irányt váltottunk.


Mikor megérkeztünk, Taylor kinyitotta az ajtót, majd bementünk.
Nagyon szép otthonos belülről a ház.
-Szép lakás.-mondom.
-Köszi.
Levettük a kabátunkat és a cipőnket, és Taylor átvitt a nappalitól, egészen az ő szobájáig.
A szobában tele volt a fal zenekaros poszterekkel, és a szoba végénél volt egy gitár.... biztos tud gitározni.
-Hé, tudsz gitározni?-mutatok rá az említett hangszerre.
-Aha, játsszak neked rajta?-kérdi mosolyogva.
-Igen!-ragyog fel a szemem.
-Oké, oké..... de ne várj valami nagyon jóra.-mondja, majd felvette a gitárt, leült az ágyra, és elkezdett játszani.
(Itt a link amit eljátszott https://www.youtube.com/watch?v=H7lICyaAuZg :D)

Amíg mind végig játszott, addig én mindeközben mellé ültem az ágyon és csak figyeltem vigyorogva minden egyes mozdulatát.... hú, nagyon jól gitározik.
Mikor befejezte, letette a gitárját a ágyra, és rám nézett vigyorogva.
-Te aztán tényleg buta vagy.... még, hogy "ne várj valami nagyon jóra".-utánzóm a beszédét.
Neveti el magát.
-Pedig szerintem nem is volt valami nagyon jó.-mondja.
-Szerintem pedig igen.-mondom durcásan.
-Persze, persze...-mondja beletörődően.
Majd hirtelen megcsörrent a telefonom.
Elővettem, és látom, hogy Armin hív.
Felvettem.
-Szia, mi újság?-kérdem tőle, s közben elvigyorodtam.
-Szia, semmi, csak érdekelt, hogy vagy.-mondja... óh, de aranyos.
-Jól vagyok köszi.... majd a bulin találkozunk jó? Majd bemutatok neked valakit.-mondom, majd Taylorre pillantottam.
-Kit?-kérdi.
-Egy régi barátomat.... na de most megyek, szia szeretlek.-mondom.
-Szia, én is téged.-majd letette.

-A barátod?-kérdi Taylor, és látom az arcán a nem tetszés jelét.
-Igen, talán valami baj van?-kérdem tőle kérdőn.
-Nem semmi.-legyez a kezével.
-Rendben.... amúgy kérdezhetek valamit?-kérdem tőle.
-Aha.-mondja egyszerűen.
-Megtanítanál gitározni?-kérdem tőle kiskutya szemekkel.
-Haha... miért ne.-nevet.
Majd odaadta a gitárt és közben közelebb ült hozzám.
Mutatott pát akkordot, de még így se tudtam mit csinálni..... egy nulla vagyok, ha hangszerrel kell játszanom.
-Nem fog menni.-mondom duzzogva.
-De, menni fog.-biztat Taylor.
Majd sóhajtottam egyet.
-Van egy ötletem.-mondja.
-És mi lenne az?-kérdem.
-Mi lenne, ha beleülnél az ölembe? Úgy jobban meg tudnám neked mutatni, hogy mit hogyan kell csinálnod.-ajánlja fel.
-Öm... oké.-mondom zavartan és úgy is tettem.
-Oké, szóval ezt az ujjadat ide teszed és.....-magyarázott Taylor, és közben éreztem ahogyan csiklandozza a lehelete a nyakamat.
-Érted?-kérdi.
-Öm... mit is?-kérdem tőle tudatlanul.-Áh, inkább hagyjuk.-mondom beletörődően.
-Hát rendben.-mondja, majd felkeltem az öléből, és az ágyra ültem.
-Nos, mit csináljunk?-kérdem tőle.
-Passz.-húzta el a száját.
-Hmm....-gondolkozom.-Mennyi az idő?-kérdem tőle, majd megláttam az éjjeli szekrényén egy órát... 14:23... már ennyi az idő?!
-Hé, már ideje készülődni.-mondom, majd magamhoz vettem a miki ruhát.
-Hol vegyem át?-kérdem.
-Ott van a fürdőszoba.-mutat rá.
-Oké.-majd bementem oda, és gyorsan átvettem a ruhát.
Majd ami rajtam volt az előbb a ruha, azt pedig a táskámba tettem.
-Na, milyen?-kérdem.






-Wáó... nagyon jól áll.-mondja döbbenten.
-Köszi.-mondom, és úgy látom, hogy már ő is átvette a ruháját.
-Neked is nagyon áll a ruha... főleg a szakáll.-mondom vigyorogva.
-Hehe.. nagyon vicces.-gúnyolódik.
-Nos.. mehetünk?-kérdem, majd bólintott egyet, és már indultunk is ki a szobából.
Felhúztuk a cipőnket, majd a kabátot, majd Taylor becsukta magunk után az ajtót, és már indultunk is.

Mikor megérkeztünk, látom, hogy a suli bejáratánál ott állt Armin... szintén mikulás szettben.
Mikor megpillantott elmosolyodott.
-Szia, hiányoztál.-csókoltam meg.
-Szia, te is..... és ki a barátod?-kérdi kérdő tekintettel.
-Armin, ő itt Taylor, a régi gyerekkori barátom.
-Üdv.-mondja Taylor, majd tetőtől talpig mérte Armint... majd egy rövidke fintor jelent meg az arcán.
-Khm.. mehetünk be?-köszörültem meg a torkom.
Majd bólintottak egyet, s azzal bementünk... majd az aulából át, mentünk a tornacsarnokba, hol épp zajlott a buli... tyű, mindenki mikulás ruhában táncol, iszogat, és még sok mást csinál...
-Sziasztok, na mizu?-jött oda hozzánk Rosa.
-Szia, semmi különös... mi lenne ha táncolnánk?-nézek a fiúkra.
-Oké.-egyeztek bele, majd Rosa Taylorrel, én pedig Arminnal táncoltam.

-Nos, jó voltál az idén?-kérdi lágy hangon, majd megfogta a derekamat.
-Lehet.... szerinted?-kérdem kacéran.
-Hm... talán.-mondja, majd majd megcsókolt.... volna, ha Rosa nem jelenik meg.
-Öm.. bocsi a zavarásért, de Ami.... beszélhetnénk?-kérdi Rosa.
-Jó...-egy sóhaj kíséretében váltam el Armintól, és Rosára néztem.
-Mi az?-kérdem.
-Taylor szerelmes beléd!-mondja izgatottan, és közben bosszankodva.
-Mi van?! Ez-Ezt te meg honnan veszed?-kérdem tőle feszülten.
-Ő mondta nekem miközben táncoltunk..... már nagyon régóta szerelmes beléd, de ezt még nem mondta el neked... és most elakarta volna, de nem bírta, mert neked van valakid.-mondja..... hűha, én tényleg hülye vagyok, hogy én nem veszem észre, ha valaki szerelmes belém.
-Hú, értem.... köszi, hogy elmondtad nekem.
-De el ne merd mondani Taylornek, hogy elmondtam neked! Mert megígértem neki, hogy nem fogom.-mondja bűntudatosan.
-Oké, rendben.. de ő most hol van?-kérdem.
-Hát igen.... azt mondta, hogy nem érzi jól magát, ezért hazament...-húzta el a száját Rosa.
Mikor ezt letárgyaltuk, visszamentem Arminhoz, és tovább táncoltunk... bár engem nagyon zavar, hogy eddig miért nem tudtam, hogy Taylor szerelmes belém.... ajj!

A buli folyamán, még sokat táncoltam Arminnal, meg Rosával, és közben ittunk is. Mikor vége lett a bulinak Armin hazakísért.
levettem a cipőm és a kabátom, és ledobtam a kanapéra a táskám.
Felmentem a szobámba, majd onnan a fürdőbe, és lezuhanyoztam.
Mikor végeztem, bementem a szobámba és átvettem a pizsimet.
Lefeküdtem az ágyamba, és elaludtam..... hosszú nap volt ez.









4 megjegyzés: