2015. január 17., szombat

23.fejezet Strand

(Sziasztok, most már a fejezetek nem az eredeti hónaphoz fog viszonyítani... jobb is lesz majd szerintem.. hihi xd... addig is jó olvasást.... ja és figyelem 14+-os.. nem írtam nagyon durvákat, mivel ilyen témánál elég kínos írni szerintem xD.)

Teltek a hónapok, és már arra eszméltem fel, hogy mindjárt itt a nyár, és ez azt jelenti, hogy VAKÁCIÓ... de sajna van még 1 suli nap, azt még ki kell bírnom.

A suliban egy rövidnadrág, és egy trikó van rajtam, és a hajam most kivételesen felkötve... meleg van, de nagyon.
A teremben minden ablak tágra nyitva van, hogy csökkentsük a meleget, de hatástalan.
-Hú, de meleg van.-jött oda hozzám Rosa és Iris.
Rosán egy lila topp, és egy szoknya volt rajta, Irisen pedig egy kék színű egybe ruha.
-Aha.-mondja Iris és közben összefogta a haját.
-Van egy ötletem.... mi lenne, ha holnap kimennénk a strandra? Elvégre holnap már vakáció.-mondja Rosa izgatottan.
-Ez jó ötlet.... és csak mi hárman mennénk?-kérdi Iris.
-Hát.... meg szerettem volna kérdezni a fiúkat is.-mondja Rosa.
-Oké, és kiket?-kérdem.
-Hét természetesen Armint...-itt Rosa rám kacsintott, majd folytatta.-Leighet...-itt Iris félbeszakította.
-És Castielt, mivel.... már járunk.-pirul el.... ez mikor történt?
-Tényleg? Mármint gratulálok.-mondja Rosa.
-Oké, akkor mi hárman, és Armin, Leigh és Castiel.-mondom és a lányok bólintottak.

Majd miután ezt letárgyaltuk, odajött hozzám Armin, aki térdnadrágot viselt, és mellé egy fehér pólót.
-Szia, mi lenne, ha holnap ki mennénk a strandra?-kérdem tőle mosolyogva.
-Oké, csak mi ketten?-kérdi ő is mosolyogva.
-Nem, még jön Rosa, Iris, Leigh és Castiel.-mondom.
-Hát.. oké.-mondja.
-És esetleg Alexy, ha akar.-mondom.
-Alexy nem szereti a strandot... ő csak vásárolni szeret.-mondja Armin vigyorogva.
-Ja, igaz is.-kacagok.

Majd ezután becsengettek, és kezdődött a hosszú és unalmas biológia, jaj de jó...


Szerencsére ez volt az utolsó óránk, ami azt jelentette, hogy már vakáció! Végre.... és már jöhetnek a szervezkedések és még sok más.

A suliból hazajövet, Armin kíséretében sokat beszélgettünk, mint például, hogy mit fogunk csinálni a nyáron... természetesen együtt... majd ezután valamiért felhozta Taylort.... igaz is, végül valamiért visszaköltöztek.

-De jó, hogy az a Taylor gyerek visszaköltözött, mert komolyan mondom, ha megláttam volna....-itt félbeszakítottam.
-Nyugi, szeretlek és ez nem fog változni.-mondom, majd megcsókoltam. Azt hittem már túl van azon az eset óta, mikor Taylor megcsókolt..., de úgy látom, még nem.
-Tudom, csak nem szeretném, ha rajtam kívül más hozzád érjen... nem jó szándékkal.-mondja, majd visszacsókolt.
Miután elváltunk egymástól, észrevettük, hogy a két nyaklánc összeakadt.
Kacagtunk egyet, majd szétszedtük, és mentünk tovább haza.

Miután hazaértünk, elköszöntem Armintól.
Kinyitottam az ajtót, majd levettem a cipőm és a táskám.
Majd arra eszméltem fel, hogy megrezzent a telefonom. Gyorsan előkaptam a zsebemből, és látom, hogy egy SMS jött Rosától.
            Szia holnap délután kettőkkor légy ott.
                                                  Üdv:Rosalya

Na, már az időpont is megvan... alig várom már a holnapot.


*


Már mindent bepakoltam a táskámban ami kell a standra, törülköző, naptej, kaja, innivaló stb...
A fürdőruha már rajtam van, vagyis a ruha alatt, mert nem szeretnék majd ott átöltözni.
Ránéztem a telefonom kijelzőjére és látom, hogy hét perc múlva kettő... ideje indulni.
Felhúztam a cipőmet és bezártam magam után az ajtót.
Kimentem a kapun, és már indultam is.
Az út közben találkoztam Arminnal, így együtt mentünk.
Sokat beszélgettünk és nevettünk, és arra eszméltünk fel, hogy már odaértünk.
Rosa zihálva integet nekünk, hogy jöjjünk oda, és úgy is tettünk.
Már mindenki megérkezett úgyhogy mentünk a lányokkal átöltözni.
A lányok is a ruha alá vették a fürdőruhát, így csak lekaptuk magunkról a felsőt, és a nadrágot, majd a cipőnket, és elraktuk őket egy szekrénybe, majd visszamentünk a fiúkhoz, akik csak egy térdnadrágot viseltek.
-Nos, mehetünk úszni?-kérdezték a fiúk, mi meg bólintottunk egyet, majd bementünk a vízbe.
-Ki hozott labdát?-kérdezte Armin.
-Én, miért?-kérdezte Iris.
-Srácok... mi lenne ha labdaelvevőset játszanánk? Fiúk a lányok ellent.-mondja Armin.
Mindenki beleegyezett, és, hogy igazságos legyen a játék, mi kezdhettünk.
Rosánál volt a labda, aki átpasszolta Irisnek, és odaakarta volna nekem dobni a labdát, de elém ugrott Armin és elkapta a labdát.
Passzolgatni kezdtek egymásnak, és hiába álltunk eléjük vagy ugráltunk a labdáért.... semmi haszna, hisz magasabbak voltak nálunk.
-Ez így nem ér!-nyafog Rosa.
-Igen, magasabbak vagytok nálunk.-egyezik bele Iris.
-Ez van.-jelenti ki Castiel nevetve.
-Csajok, kupaktanács.-mondtam Irisnek és Rosának, és odajöttek hozzám.
-Ha így megy tovább ők fognak győzni.-mondja Iris.
-Van egy ötletem.... Rosa, mikor látod, hogy Castiel vagy Armin odapasszolná Leighnek a labdát, akkor tereld el a figyelmét.-mondom neki.
-De hogyan?-kérdi.
-Csak ki tudsz találni valamit.... mondjuk csókold meg vagy valami.-mondom neki, majd egy okét válaszolt rá és visszamentünk.
A fiúk még mindig passzolgattak egymásnak, és miután észrevettük, hogy Castiel Leighnek dobná a labdát, Rosa egy mozdulattal megfogta Leighet a tarkójánál fogva és megcsókolta.
Castiel nem vette észre, hogy Leigh épp... mással volt elfoglalva, így csak bedobta a vízbe.
A labda közel volt hozzám, így gyorsan odaúsztam majd megfogtam.... bár azt nem vettem észre, hogy épp Armin ott állt előttem vigyorral az arcán.
Nem tudom oda dobni a labdát, se Rosának, se Irisnek, mivel Armin elállta az utamat.
Mit csináljak? Valamit tennem kell, vagy különben elveszi tőlem a labdát... van egy ötletem.
Közelebb léptem hozzá, majd rátettem a kezem a derekára és úgy közelebb húztam magamhoz, majd beleharaptam a számba.
Mindenki minket néz.. itt az idő.
Lábujjhegyre álltam, hogy megcsókoljam, majd úgy is tettem, visszacsókolt... na itt az idő.


Elszakadtam Armintól, és gyorsan átpasszoltam Irisnek a labdát... ezaz elkapta!
-Te kis sunyi.-felkapott Armin az ölébe.
-Hé, tegyél le!-nevetek.
-Nem, nem.... hé srácok, mi jár azoknak akik csalnak?-kérdi ördögi mosollyal Armin a fiúktól.
-Hm... egy kis büntetés.-mondja Cast vigyorogva, Leigh meg bólintott egyet.
-Végy nagy levegőt.-mondja Armin.
-He?
Mire feleszméltem, már a víz alatt voltunk.
Vagy három másodperc után felbuktunk a vízben, én pedig csapkodni kezdtem Armint.
-Te bolond vagy?-kérdem tőle.
-Mondtam, hogy vegyél levegőt.-nevet... hát kösz.
-Nem tudom, hogy vagytok srácok ezzel, de én már kezdem unni.-jelenti ki Cast.
-Én is.-mondja Rosa, majd mindenki beleegyezett, hogy menjünk el enni.
Kimentünk a vízből, megtörölköztünk, majd elővettük a kajákat.

Mindenki evett, beszélgetett, nevetgélt, meg még sok mást csinált.

Majd miután befejeztük az evést, én, Rosa és Iris elmentünk napozni.
Kitettük a törülközőnket a homokba, majd elővettem a naptejemet.
-Ha lenne olyan kedves valaki, hogy bekenné a hátunkat megköszönném.-mondtam odaát a fiúknak, akik egyből feleszméltek és mentek oda hozzánk.... fiúk.
-Jó vagy Ami.-mondja Iris, én meg csak nevetek.
Majd a fiúk bekenték a hátunkat, és mehettek utukra.
Hasra feküdtünk, és elkezdtünk beszélgetni.

Armin szemszög*

A törülközőn ülve, a napernyő alatt sok mindenről beszélgetünk... vagyis inkább csak én és Cast, mivel Leigh inkább olvas.
-Na, és mióta vagy együtt Irissel?-kérdem tőle... nemigen szoktam Castiellel beszélgetni.... szerintem ez az első beszélgetésünk, vagy nem tom'.
-Úgy egy hete.... de nem hiszem, hogy ez a kapcsolat sokáig fog tartani.-mondja mosolyogva.
-Miért?-kérdem.
-Mivel én ilyen vagyok... nem szeretek egy csajon lenni.... jobb szeretem ha több csajom van.-elégedetten mosolyog.
-De minek? Nem jobb, ha keresel egy lányt és szereted? Vagy ez, hogy működik neked?-kérdem.. komolyan nem tudom, hogy ő milyen ember.
-Na elmagyarázom neked. Te olyan ember vagy aki megmarad egy nőnél, és biztos szereted blabla... de én nem vagyok ilyen... ennyi.-mondja, és ezzel lezárta... szóval ő ilyen ember.. beképzelt és öntelt.
-Nekem Rosa szerelem volt első látásra.-mondja Leigh a könyvet fürkészve.
-És?-kérdi Castiel.
-Csak ennyi, elmondtam a véleményemet, hogy jobb megkeresni az igazit, minthogy átmenni egy csomó csajon.-jelenti ki Leigh.
-A második jobban hangzott.-vigyorodik el Cast.... reménytelen.
Leigh lemondóan sóhajtott egyet, majd tovább olvasott.
Én pedig kifeküdtem és pihentem.

Amanda szemszög*

Már éreztük, hogy a hátunk meleg, ezért megfordultunk, majd Irisre néztem, aki épp Castielt fürkészte a tekintetével.
-Úgy látom, hogy nagyon odavagy érte.-mondom, én az illetőre mutatok.
-Ühüm, el sem hiszem, hogy járunk.... de kicsit aggódok, mert Castiel olyan.... Castieles.-mondja, közben a száját harapdálva.
-Ez, hogy érted, hogy olyan, "Castieles"?-kérdem.
-Hogy is mondjam.... egy kaszanova.-jelenti ki, és sóhajt egyet.
-Hát igen.... hallottam már hírét.-mondja Rosa.
-Szóval ezért aggódom.-mondja Iris.
-Ne aggódj, ha netalán szakítana veled, majd jól megverem.-mutatok a bicepszemre.
Rosa és Iris meg csak nevet rajtam.... én nem ismerem ezt a Castielt eléggé, de első ránézésre láttam rajta, hogy nem jó ember.... na de mind egy, inkább élvezzük ezt a jó napot.


*

A standon még sok mást csináltunk, de sajna már kezdett esteledni, így hazamentünk.
Nagyon jól éreztük magunkat, és reméljük, hogy a többi nap is ilyen bulis lesz.... ami szerintem tutira az lesz.
Na szóval, összepakoltuk a cuccainkat, majd elköszöntünk egymástól, majd hazamentem.... vagyis hazamentünk, mivel megbeszéltük Arminnal, hogy ott alszik nálam.

Mikor hazaértünk, kinyitottam az ajtót, majd lehúztuk a cipőnket és ledobtuk a táskánkat a kanapéra.
-Te akarsz fürödni? Mert nekem olyan tenger szagom van.-nevetek.
-Aha.... együtt?-kérdi huncut mosollyal.
-Neeeeem.-pirulok el, közben kínosan mosolygok.
-Te tudod, addig menj te, én kint várok.-mondja, majd úgy is tettem.
Bementem a fürdőbe, levettem a ruhámat, majd a szennyesbe dobtam.
Meztelenül álltam a zuhany alatt, ahol a meleg víz folyt le rólam.
Majd miután végeztem, betekertem magam egy törülközőbe és keresni kezdtem magamnak ruhát.... a fenébe, fent van a szobámba... na mind egy.
Kimentem a fürdőből egy szál törülközőben, és Armin döbbent arckifejezését láttam meg magam előtt.
-Csak fent hagytam a ruhámat.-majd azzal a mondattal mentem fel a lépcsőn, egyenesen a szobámba.
Miután felöltöztem, látom, hogy Armin nincs a nappaliba, biztos bement a fürdőbe.
Majd leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t.
Sokáig csak mentem felfele, de megakadt a szemem egy filmen.... az elrabolva 3 épp megy, ezaz!
Elkezdtem nézni, és közben nem vettem észre, hogy már Armin kijött a fürdőből.
-Mit nézel?-ült le mellém Armin.
-Az elrabolva 3-at.-mondom, majd ránéztem... a vizes haja belelóg a tiszta kék szemébe, ami még vonzóbbá tette.... akarva-akaratlanul is harapdálni kezdtem alsó ajkamat, amit ő észre is vett.
-Mi az?-kérdi mosolyogva.... és még kis gödröcskéi is vannak, óh...
-Olyan édi vagy!-csókolom meg, majd lelöktem a kanapéra.


Visszacsókolt, majd helyet váltottunk, én voltam alatta, ő pedig fölém hajolt, majd újra megcsókolt.
-Miért is, vagyok "édi"?-kérdi mosolyogva, és érzem, hogy most gyorsabban ver a szíve és szedi a levegőt... akár csak én.
-Mért ne lennél? Tök vonzó vagy....-mondom pirultan.
-Haha, akkor én mit mondjak? Mikor megláttalak egy szál törülközőbe, szerinted én mit gondolhattam? Azt hittem letépem rólad a törülközőt.-mondja, majd megnyalta az ajkát.
Döbbenten meredek rá, majd annyit vettem észre, hogy megfogja a kezemet és a szívére teszi.... iszonyat gyorsan dobog, mintha ki akarna törni onnan.
-Ez miattad van.-mondja, majd ismét ledöbbenek.
Nyitottam volna a számat, hogy mondjak valamit, de nem tettem, hanem inkább megcsókoltam.
Visszacsókolt, majd Armin keze lejjebb csúszott egészen a combomig, amit elkezdett finoman simogatni, én pedig beletúrtam a vizes hajába.

Zihálva váltunk el egymástól levegőért, majd újra megcsókoltuk egymást.
Már Armin felsőjét kezdtem fel húzni, de ő megállított, majd komolyan rám nézett.
-Biztos?-kérdezte, és látszott rajta, hogy ő bizony akarja.
Bólintottam egyet, majd arra eszméltem fel, hogy Armin felemelt, majd felvitt a lépcsőn, be a szobába, majd leeresztett az ágyra, majd tovább folytattuk a csókcsatát, de ezt már nem részletezném, de az biztos, hogy ez az este nekünk örökre emlékezetes marad.

(Nem tudom, hogy mikor várható a kövi fejezet, de szerintem jövőhét szombaton vagy vasárnap... addig is ennyi, jó éjszakát. :D)



2 megjegyzés: